Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно влиза задна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно влиза задна

    Пичове, задна влиза трудно. Винаги.
    Или хрущи или изобщо не влиза.
    Обаче ако първо вкарам първа и после задна, няма никакъв проблем.
    С другите предавки нямам грижи.

    И още един проблем. Когато карам на дълго и рядко пипам съединителя, той потъва. първите 2/3-ти от хода на педала остават много меки и не иска да отдели или отделя на полусъединител.
    Когато карам градско или го напомпя няколко десетки пъти, се оправя и работи отлично.

    Проблема със задната е налице, дори и когато съединителя работи добре.
    156 2.0TS

  • #2
    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Пичове, задна влиза трудно. Винаги.
    Или хрущи или изобщо не влиза.
    Обаче ако първо вкарам първа и после задна, няма никакъв проблем.
    С другите предавки нямам грижи.

    И още един проблем. Когато карам на дълго и рядко пипам съединителя, той потъва. първите 2/3-ти от хода на педала остават много меки и не иска да отдели или отделя на полусъединител.
    Когато карам градско или го напомпя няколко десетки пъти, се оправя и работи отлично.

    Проблема със задната е налице, дори и когато съединителя работи добре.
    Ми имаш две неща - лагер-помпа и да си провериш лостовата система

    Comment


    • #3
      Казаха ми че само от течността може да е.
      Била стара и събирала въздух...
      Взех оригинална сега ще видя кога ще я сменя.
      156 2.0TS

      Comment


      • #4
        Това за въздуха не бях го чувал кой специалист ти го каза.
        Може да поема влага, но да събира въздух защото е стара
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Казаха ми че само от течността може да е.
          Била стара и събирала въздух...
          Взех оригинална сега ще видя кога ще я сменя.
          Напълно е възможно, но невлизането е от лостовата система. Най-често клеясва там, където е избирача, отгоре на скоростната кутия

          Comment


          • #6
            При мен също задната поскърцва от време на време. Случва се много рядко но все пак мисля да сменя маслото на скоростната тия седмици като ида за ремап.
            Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

            Comment


            • #7
              Няма как стара течност да събира въздух. Системата е затворена, единствения вариант е да има проблем с помпата или работния цилиндър, а може и с двете. За задната обаче нищо не мога да кажа. Напиши и каква е колата.
              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Напълно е възможно, но невлизането е от лостовата система. Най-често клеясва там, където е избирача, отгоре на скоростната кутия
                Две жила и избирач на кое казваш лостова система?

                -----------
                Пай сеее ...
                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                Comment


                • #9
                  МОже се объркал с някое Пежо 206
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    МОже се объркал с някое Пежо 206
                    Епро, не пригласяй. Това отгоре в/у скоростната кутия му викам лостова, или хайде - избирач или каквото и да е

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                      Напиши и каква е колата.
                      В подписа - 156 2.0тс
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Какво стана след смяната на спирачната течност ?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          В подписа - 156 2.0тс
                          Помпа на съединителя 60-70 лева и си пей сърце
                          AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                          AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                            Помпа на съединителя 60-70 лева и си пей сърце
                            И зачистване на оная ос на избирача ще е от полза

                            Comment


                            • #15
                              Не мисля, че чистенето ще изиграе роля в случая. При мен втулките на избирача толкова бяха напълнени с мърсотия, че в някои дни беше кошмар за каране - лоста трябваше да се центрира или движи настрани със сила. Никога обаче не съм имал проблеми с влизането на задна. Така че ако лоста си се центрира сам е безсмислена операция.


                              Comment

                              Working...
                              X